millannilsson

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Millan Nilsson - 2 mars 2012 21:05

Har en sjukling balder här hemma som har kräkts idag och i natt. Har med balder till jobbet så han är ju där hela dagarna men han var inte alls på humör där. han älskar springa runder i stallet och busa. Antagligen har han lite feber med men verkar lite bättre nu.

Har jobbat i borrby i dag sen tog jag en tur nu på kvällen på knallis. :) Har flyttat han till borrby där jag jobbar blir lättare för mig. Sen har jag varit hos pappa och käkar oxefile och hemma gjorda pommes. Aaah det var riktigt jävla gott. :) mums.

Nu har jag äntligen kommit hem igen. Ska göra mig i ordning nu sen ska jag till simon. Eller kanske blir det en bil tur med simon och amanda till ett sjukt ställe.( har kanske lite med bilden att göra om ni tänker logiskt)  Hahah det får vi se vad kvällen erbjuder. ;)




 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Millan Nilsson

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards