millannilsson

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

Tack för en bra trännare.

Av Millan Nilsson - 25 november 2011 14:34

Nu har jag ej skrivit på två dagar. Haft massor att göra och har varit iväg hela dagarna så har ej hunnit.

Onsdag gick jätte bra på träningen. :) Väldigt svårt övning för Knallen och mig. Det skulle vara snäva svängar, små väningar och det blir lätt trav, vi fixa det 1  gång i galop. :) whii. Hahah medans Amanda klara detr varje gång. Buuh. ;)

Ne men sen skulle vi bara hoppa rakt på ett hinder som hon höjde hela tiden. Och det gick jätte bra han hoppar skit fint. Vill tacka Kattiz för all hjälp jag har fått från henne. Från att inte kunna hoppa 50 cm för ett år sen i onsdags hoppa 110cm utan några problem alls det var som en dans på roser. Allt är tack vare Kattiz. Vet ej riktigt hur jag ska tacka henne. Men får komma på något jag kan göra. :) TACK KATTIZ!


Idag har jag varit hos Mormor och hjälp henne städat lite. :) Borde hälsa på lite oftare.

Snart ska jag ut till stallet och göra ordning sen ska jag nog rida upp till ridhuset och ta en lite runda där. Mysigt en fredag kväll och sätta på musik och rida själv i ridhuset. Släppa alla tankar.

Har inte nya bilder får fota nu snart.



 

 
 
Lovisa :)

Lovisa :)

25 november 2011 15:56

Gud så fin blogg du har!
Fråga något eller kommentera så gör jag detsamma! :)
http://cederlund.bloggplatsen.se

http://cederlund.bloggplatsen.se

Millan Nilsson

25 november 2011 18:59

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Millan Nilsson - 8 mars 2012 13:54

Nu tänker jag lämna denna bloggen och börja på en ny. Tänker ta bort denna så småningom.   Ny bloggen är: http://millis.devote.se/     Den nya sidan är inte riktigt klar. Kommer ändras så snart. ...

Av Millan Nilsson - 7 mars 2012 12:43


Har inte haft tid att skriva eller göra klart bilder.  Men sitter nu liten stund medans jag tvättar. Har gjort en bild klar. ;) Någon som är intresserad att bli fotograferad så hör av er till mig. Se om jag hinner med. :P men kan bli bra bilder nu ti...

Av Millan Nilsson - 5 mars 2012 15:31


Tycker det saknas något i mina bilder. Men vad vet jag inte. Ska göra ett försök till idag med fotografera Amanda. Hjälp mig, förslag!   Frästen så blev tävlingen inställd på grund av att vår kära chef fick en dotter. :) Grattis till Kattiz och A...

Av Millan Nilsson - 4 mars 2012 23:31


Hitta en film på när Jag, Amanda och simon har en Wii kväll. :) har inget speciellt att skriva i dag så det får bli en film så om ni har tradigt. :P     ...

Av Millan Nilsson - 3 mars 2012 19:55


I morgon ska man upp klockan 5  för då bär det av till borrby och hämta pollarna. Så det blir att hoppa i säng tidigt. Idag har jag trevligt sällskap från malmö. :) Tobbe är och hälsar på en stund med pizza :) Komedi film nu. :) '   ...

Ovido - Quiz & Flashcards