millannilsson

Alla inlägg under december 2010

..

Av Millan Nilsson - 31 december 2010 18:18

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!!!


 

Av Millan Nilsson - 30 december 2010 14:40

Idag har jag kört Frida och Hilda till deras voltige i Borrby.. Och när jag kommer så får jag värsta julklappen av Ridklubben. Så kärt. Jag hoppas där blir lite jobb nästa år kanske? man kan ju alltid hoppas på det. Skit kul har vi när vi jobbar. Kan inte bli bättre. :)


Skulle igentligen köra till Åhus och titta på den hästen Amanda ska låna. men helt plötsligt så skickar hon i åhus att vi inte kunde komma dit idag. typiskt.

Aja så vi får ta det en annan dag.


Snart kommer Kajsa. :) vi ska spela bingolotto ikväll. HAHA.. Man kan ju alltid hålla tummarna att man vinner 5miljoner. Det hade varit riktigt najs.

Hade köpt ny bil alla fall.. haha


Vad hade ni gjort med 5 Miljoner?


Imorgon är det nyår som antagligen alla redan vet? får jag hoppas alla fall. Haha

Jag ska fira nyår med Kajsa här i Smedstorp. Laga mat och dricka lita sprit kanske? Mohaha



Min Lilla söta julklapp av Österlensridklubb. :)

 

Av Millan Nilsson - 26 december 2010 16:29

Var ute i stallet och fixa som vanligt i dag. men jag har ju inte kunnat rida på ett tag nu. så skulle borsta Knallen lite och kolla till hans ben lite extra. När jag tar av täcket så ser jag att han har gått upp "lite" i vikt. Haha.. Ganska mycket. men han var för small innan så jag har fodrat han ordentligt. men trodde inte han hade gått upp så mycket. Fast det är bara bra för han behövde få lite mer fett på sig. ;)

Haha höll på att tappa hackan. Tog bara 1-2 veckor. Blir ridning denna veckan så länge det inte kommer mer snö.


 

Av Millan Nilsson - 26 december 2010 00:36

Jag har ångrat mig om höga snö vallar. Haha. såg en bild på google.

Vi ska nog inte klaga om mycket snö för Ryssland har fan mycket snö!


 

Av Millan Nilsson - 25 december 2010 21:18

Kan vi inte få lite snö till? (NOT) är så trött på denna jävla snön.

Skulle köra Mattias till Hamenhög i dag. Vägen mellan Smedstorp och Hamenhög har blivigt en filigt. Eller hur det stavas. Haha. Vallarna är så fruktansvärt höga.

Tog en bild en med mobilen hade tyvärr inte systemkameran med mig..


 

Av Millan Nilsson - 25 december 2010 00:37

Då var snart julen över! Ett jul firade kvar och det blir hos Mattias pappa.

Ska blir riktigt skönt när det över. Just nu vill jag bara ha ett nytt år.

Fick alla fall bra julklappar i år. Sånt som jag behövde. :)


 

-Rid byxor. (riktigt snygga)

- 2 par ridstrumpor.

- 2 Strykjärn (ska byta en till en lampa istället tror jag)

- En Resa. :D

- Laminater + laminatpapper.

- 2 Halsstukar.

- Present kort.

- Massor av strumpor.

- Benvärmare.

- Nitendo Wii. :D

- Tjocka ridvantar

- Häst väska till borstar osv.

- Sallads bestik.

- Regn överställ.

- Vinter ridskor.

- Inneskor.

- Tröja.

- Dusch krämer och sånt.

- Filt.

- Halsband och armband.

- Bricka.

- 2 vågar. (till bakning)

- + lite smått och gott.

- På kortet står en väldigt  bra grej för mig som jag inte tänker skriva här, vad det är för något. Privat!

- Sodastrimer + Fritös ( Mattias som fick det men känns som jag kommer använda det mest. )


Men jag är väldigt glad för mina julklappar i år. En resa, wii och de på kortet var ju bara helt perfekt. Tack så mycket min kära familj.


Då får vi se vad man får i morgon. :)


Vad var er bästa julklapp i år?

Av Millan Nilsson - 21 december 2010 23:47

Idag har jag varit med Kajsa i Kristianstad och handlat jul klappar. Man är ju ganska sen. haha men bättre sent än aldrig.

Och i år blir det 5 st juldagar som ska firas. Först Pappa sen vidare till Madde, nästa dag blir det Mamma och efter där blir det hos Mattias Mamma. Sist men inte minst dagen efter julafton blir det hos Mattias Pappa. Förstår inte riktigt själv hur det ska gå ihopa. Men det löser sig. Det värsta av allt är ju den äkliga jul maten som ska gå ner i magen.


Alla fall det var jätte trevlig shoping tur med Kajsa vi blev fattiga små barn. Men en sak var en då jävligt grymt. Vi såg JAY SMITH spela! :D whii han är grym alltså.

Sasha eller hur hennes namn stavas? och Minnah sjöng också lite granna.. Kul kul Kul!


Och självklart hade jag min kamera med mig. Blev så där bilder. Ganska nöjd men det var ganska svårt att hitta rätt. :P Ett smak prov kanske? Blir bara en bild idag klockan är mycket så ska lägga mig i soffan och se film. :)




Tycks?


 


Av Millan Nilsson - 19 december 2010 13:34

Ska beställa en klänning men kan inte bestämma mig för vilken jag ska ha står mellan fyra stycken.

Vilken tycker ni? Eller ni kanske vet en bra sida där det finns andra?


         

Presentation

Millan Nilsson

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards