millannilsson

Alla inlägg under december 2011

Av Millan Nilsson - 1 december 2011 11:30

Hejsan Alla glada.

Har jobbat lite och bara inte orkat skriva en jag som skulle skriva 3 gånger om dagen minst. Hahah jag skriver när jag har lust och vill för annars känner jag ingen mening med att tvinga sig att skriva. Jag skriver mest för skoj skull. :)

Igår så var det ju Onsdag och det är hoppträning. Först skulle vi köra en lek, alla galoppera på led och den första skulle galoppera fort så den kom sist i ledet och dom andra skulle galoppera sakta. Var efter erik och han fick in den perfekta galoppen i ledet. Fy vad svårt det blev att galoppera för Knalle men han försökte så gott han kunde. Han kan galoppera fort alla fall. Det är en sak som är säker. :)

Sen körde vi lite snäva svängar och lite så. Efter kom kombination. :) Det är skoj men det gick så där. Hon breda oxern och höjde till 110.  Känndes som det var mycket  högre än vad det var för den var bred. Det gick helt okej faktiskt. :) Sist men inte minst, vinna eller försvinna. Vi skulle galoppera fort på ett hinder och efter göra halt innan vägen. :P  Lite spening i det hela.

Idag blir det ganska lungt ska bara ut till stallet idag.


har nya bilder på balder som jag tänkte lägga upp sen.

ett smak prov.

 


Presentation

Millan Nilsson

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards